fredag 1 februari 2013

FUCKING FRIDAY


Jag är helt slut som människa just nu. Jag har legat sjuk sen i onsdags och har åkt på en kraftig influensa. Fuck my life. Extrema smärtor i kroppen, känner mig svimfärdig, kallsvettas så inåt helvete, kräks, yrslig och virrig, kan inte sova och kan heller inte äta ordentligt. Detta är inte bra för min kropp med tanke på att jag för bara någon vecka sedan hade problem med magkatarr och hann säkert inte återhämta mig helt och hållet, så detta tar på mina krafter ganska rejält och min mage mår inte bättre av att strejka från mat. 

Dessutom hatar jag att bara ligga hemma speciellt när jag måste sjukanmäla mig från jobbet. Det är det värsta jag vet. Att behöva sjukanmäla sig, speciellt när jag verkligen verkligen sett framemot att jobba. Så detta suger stenhårt. Hoppas bara att jag inte är sjuk på måndag, för då fyller jag år. Men med tanke på min tur här i livet så lär jag nog fortfarande vara sjuk då...just my luck!

Inga kommentarer: