torsdag 20 juni 2013

WEDNESDAY AND THURSDAY

Jag och Mia lunchade på Venezia igår

Hej...vad ska jag kalla er idag? Mina diamanter? Hehe. Fan, vad jag låter gay hela tiden! 

Nu har jag äntligen fått sätta mig ner och andas ut. Den här dagen har bestått av jobb på Guldfynd, lunch med Mia och middag ute på altan med familjen och släkten som är på besök nu över midsommar. Nu ligger jag och Lucas och tittar på Super Mario klipp på Youtube, haha hilarious. Under gårdagen strosade jag omkring på stan med Mia, lunchade på Venezia och shoppade lite second hand. Och i tisdags var det katastrof. Jag vaknade med en vidrig yrsel som gjorde att jag inte kunde kontrollera min gång så jag var sängliggandes hela dagen. Så otroligt onödigt. Men usch vad läskigt det var, har aldrig varit med om en sådan yrsel tidigare. Men nu är det bättre och det ska bli så skönt att bara få umgås med familj och släkt, äta en massa och inte bry sig om jobb. Förrän på lördag. Haha. 

Hoppas att ni får en underbar torsdag kväll och kika in här om en liten liten stund så får ni se gårdagens outfit :) Mucho love!

Inga kommentarer: