söndag 9 juni 2013

EN SÖNDAG I NYKÖPING

Vilken fantastisk söndag! Vi bestämde oss lite spontant för att dra till Nyköping och hänga där. Blev upplockad av Dejan och Kenan vid 3 och så åkte vi vidare och plockade upp Carro och så åkte vi mot Nyköping. Blev först lunch på Max och Nicke och Nour joinade oss. Lite häng, lite blablabla, lite sådär läläläääää. Sen var tanken att vi skulle vidare och bowla men de skulle stänga så det blev ändrade planer. Vi drog till hamnen, käkade glass och spelade minigolf istället. Fasiken så mysigt det var! 

Jag och Carro i bilen :)

Glass i hamnen. Lakrits, brownie och cola :) 

Nyköpings tuffingar, Nicke och Tess :)

Hamnen i Nyköping :) riktigt mysigt

Krogar och caféer, übertjusigt ju

Hela gänget; Jimmy, Tess, Dejan, Carro, Nicke och Kenan!

Kenan var ju bara tvungen att posera sådär riktigt jävla fult, haha!

Sen spelade vi minigolf. Killarna körde mot varandra och flickorna mot varandra. Annars hade vi fått stått och väntat på varandra i flera år! 

Jag hade på mig en tjusig rutig klänning och prickiga örhängen :)

Jag vann :) Det är fan inte ofta jag vinner but this time I sure did, wohoo ;) Vi döpte om "7 slag" till "Kenan", haha! Inside joke!

Och sen åkte vi hemåt igen! 

Och så några Instagram bilder :) Ni kan följa mig @bettymello

En jädra bra söndag alltså. Riktigt fräsch söndag. Annars brukar mina söndagar vara så jävla jobbigt tråkiga, men inte denna. Tack för idag flickor och pojkar, let's dorrrriiis again! ;)

Inga kommentarer: