måndag 24 juni 2013

PARIS

Photo: Betty Mello

Jag är en vidrigt lycklig tjej just nu. Ni anar verkligen inte. Det pirrar i magen bara jag tänker på det. Jag och Winta bokade en resa till Paris igår. Så i slutet på september åker vi och så spenderar vi 10 underbara dagar i världens vackraste stad och det ska bli så jävla underbart. Vi letar just nu efter boende och vi är sugna på att hyra en lägenhet. Vi har hittills hittat några intressanta lägenheter och en husbåt som verkar väldigt mysig att bo i, så vi får se. Vi ska kolla lite till och höra oss för med vänner och bekanta som bor i Paris. Vi kommer vara där under Paris Fashion Week, får se om det blir lite jobb för min del eller om vi bara ska strosa omkring i extravaganta outfits. Jag vill inte ens tänka på hur min packning kommer se ut...och hur mycket väskorna kommer att väga. Jisses!

MEN FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR! :D

Inga kommentarer: