torsdag 6 juni 2013

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, SVERIGE!












Sveriges Nationaldag idag. Grattis på födelsedagen! 

Jag vaknade vid 11, fixade lite i garderoben, diskade och städade och sedan kom Mia och John över och så hängde vi i parken precis utanför mig. Vi käkade glass, spelade jumbo badminton (se bild 2, haha fjädern är seriöst i supersize) och hängde i solen. Sen traskade vi vidare till Stadsparken där resten av Katrineholms befolkning höll hus. Vi hängde där ett tag, solade, käkade lite korv och sen promenerade vi hem igen. Nu ligger jag här i soffan och slappar, det är så jädra varmt. Får se om jag orkar ta mig över till mamma senare idag men annars blir det bara häng här hemma, har en hel del att fixa fortfarande. 

Hoppas ni har och får en fortsatt underbar torsdag i det otroligt härliga vädret. Kärlek!

Inga kommentarer: