söndag 2 juni 2013

EVERYTHING YOU CAN'T HAVE









Photos: Mia

I'M WEARING | Loose fit jeans, Lindex. White basic top, Lindex. Studded leather jacket, Melba. Glasses, Asos. Zebra clutch, Åhléns. Black heels, Nelly. Chain ring, Edblad. Silver cross ring, Ur&Penn. Silver leaf ring, Kenza for Guldfynd. Silver rings, Guldfynd. Silver triangle earrings, Guldfynd.

Jag och Mia var ute och fotade lite. Vi testade mitt nya objektiv lite. Mia är dock inte van att fota med Nikon så vi har en hel del inställningar att ta oss an för jag har själv inte utforskat skiten fastän jag har haft kameran hur länge som helst. Hade i alla fall på mig mina nya jeans som jag köpte igår. Klockrent köp! Älskar dem! De sitter perfekt. Och den vita bastoppen hittade jag på rean, bra skit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snyggt med boyfriend-jeans och klackar :D