tisdag 4 juni 2013

TUESDAY


God kväll solstrålar! (fan vad gay jag låter)

Jag ligger i min nya vita soffa och lyssnar på Spice Girls, äter godis, lägger upp lite skor på Tradera, Facebookar och funderar på vad jag ska göra om några minuter. Har inte kommit fram till något vettigt dock. Idag har jag jobbat, städat,  plockat och fixat här hemma. Köpte mig en brödrost. Och rostbröd. Haha. Köpte mig även ett jumbo-badminton set för det jag köpte igår som jag, Mia och John spelade med gick sönder efter 10 minuter. Bra skit, Ica Maxi! Så vi ska ge det en ny chans, denna gång med jumbo rack och en fjäder som är omöjlig att tappa bort. Cool kidz! Nu ska jag packa två par skor som jag har fått sålda på Tradera och skicka iväg dem first thing tomorrow. Och så kommer en leverans från Ikea imorgon, wohoo. Lite nya delar till min garderob ;) 

Hoppas ni får en trevlig kväll. Vi hörs lite senare. Puss!

Inga kommentarer: