söndag 9 juni 2013

INSTAGRAM

Bilder från min Instagram från de senaste veckorna och som ni kan se så är det en hel del matbilder, haha! Följ mig på Instagram @bettymello :)

1. Oxfiléplanka på Statt | 2. Tacotallrik på Coffe & Lounge | 3. Marinerad fläskfiletspett med potatisgratäng och bearnaisesås med vitlök. | 4. En jävla massa pommes och vitlök!

5. En fet melondrink på Statt | 6. Tjusiga örhängen | 7. God morgon | 8. Alkoholfri jordgubbsvin

9. Fast and furious 6 på bio, loved it | 10. Obligatorisk spegelbild | 11. På repeat | 12. Mera mat ;) Grillad kyckling, potatissallad med chilli och sallad.

13. Hade Lucas på besök igår, älskade unge! | 14. Jag och Lucas busade | 15. Indisk linssoppa, pitabröd och vitlöksdip | 16. Jag och en del av mitt vardagsrum

17. Stämplad i pannan på jobbet | 18. Hubba Bubba på jobbet | 19. Vi blev vittnen när fyra snorungar välte en bil för att de inte hade något bättre för sig, idioter! | 20. Det dök inte upp några vakter på Harrys så jag fick sköta det själv!

Inga kommentarer: