tisdag 4 juni 2013

BOHEMIAN CHIC VS. NEON CHIC

Nelly har fått in ett par gladiatorklackar med högt skaft och helt lagom höjd på klacken. Jag kan självklart inte välja färg. De svarta tänkte jag lägga i korgen på en gång men sen tänkte jag till en extra gång och kände att jag fastnade för de bruna istället, de skulle passa bra till alla mina knälånga boho-klänningar. Och de svarta skulle matcha till...en massa annat. Såhär skulle jag vilja matcha de båda i alla fall :)

De bruna passar perfekt till en bohemisk look och här kunde jag inte välja mellan den paiselymönstrade klänningen från H&M och spetsklänningen från Topshop, så jag slängde in båda i kollaget. En hatt, fransväska och smycken i guld gör den här looken hel.

Denna look skriker Anna Dello Russo så den passar ju verkligen mig i smaken. Lägg till neonfärgade accessoarer och bryt av med chockrosa. Blir snyggt till en solbrun kropp i sommar. Fräscht och chict!

Inga kommentarer: