söndag 30 juni 2013

SUNDAY


God kväll på er! :)

Hur har eran söndag varit? Min har varit toppen! Vaknade vid 12, sov ut och degade i sängen. Det blir så när man jobbar natt och på nattklubb. Vid 14 kom syster och mamma och hämtade upp mig och så rullade vi till Norrköping för lite shopping och lunch. Jag hittade lite nytt till hemmet och sköna klädfynd på rean. Vi spenderade några timmar i Norrköping och sedan rullade vi hem till Katrineholm igen. Vilket fantastiskt väder vi har haft idag! Åkte hem till mamma och käkade vattenmelon med halloumiost, så vidrigt gott! Och sen körde syster hem mig och nu sitter jag och bara tar det lugnt. Är så fruktansvärt trött. Ska snart byta om till lite skönare kläder, koka te och lösa lite korsord. Kärringvarning! Men imorgon och resten av veckan är det jobb som gäller så det är bara att bita ihop och peppa peppa. 

Får se om Mia kanske skuttar över hit om en liten stund och hänger lite. Vi har inte setts på hela veckan då hon har varit iväg och jobbat på Bråvalla festival och jag har jobbat lite överallt. Hur har vi överlevt? Jag vet inte! Fan vad gott jag doftar idag, laundry fresh från Kicks...fucking amazing! Ni ska få se vad jag pratar om snart ;)

Inga kommentarer: