fredag 21 juni 2013

GLAD MIDSOMMAR

Såhär ser det ut i mitt vardagsrumsfönster just nu. Har fyndat vaserna second hand och är på jakt efter fler i olika storlekar och former.

Och den här lilla afroväxten och krukan fyndade jag för halva priset hos Strandviks blommor som ska stänga igen och de ligger på Fredsgatan.

God morgon!

Jag mår lite sisådär idag. Är hängig och vet inte riktigt vad det är jag känner. Hur mår ni? Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör men det tror jag nog :) Ville bara slänga in ett inlägg här och visa er hur det ser ut i mitt fönster efter att jag i onsdags lyckades hitta vaser på Möbelmagasinet för inte många kronor alls. Så himla nöjd. Och så vill jag bara önska er en GLAD MIDSOMMAR! Jag ska snart över till mamma och fira med familj och släkt. Ta hand om er. Massa kärlek!

Inga kommentarer: