söndag 30 september 2012

WEEKEND

Trots min jobbiga yrsel och mitt illamående den här veckan så har jag hållit igång och fått en hel del gjort. Det gäller att vara envis ibland och bara ignorera allt. I fredags hoppade jag in och jobbade några timmar på Guldfynd och därefter mötte jag upp mamma och Georgina och åt middag på min favorit restaurang, McDonald's. Very high class. Very exclusive. Och senare den kvällen blev det jobb på Harrys. På lördagen vaknade jag runt 14 tiden, och softade fram till 17 för då var det dags att möta upp Steffi för middag på Harrys. Efter middagen och en massa prat begav sig Steffi hem och jag stannade kvar för några timmars jobb och lite live musik från Björn Rosenström. Idag har jag spenderat hela dagen i sängen, målat naglar, beställt pizza och bara streamat en massa serier. Så underbart att serierna är tillbaka nu. Här får ni fyra bilder.

Redo för jobb på Guldfynd i mitt nya lila läppstift från Rimmel

Middag på Harrys. Bacon & ost burgare, coleslaw, pommes och aioli. Fucking delicious.

Björn Rosenström på scen. Typ. I denna stund gömde han sig någonstans.

Mina nymålade naglar som jag inte blev nöjd med så nu är de helvita istället.

Inga kommentarer: