tisdag 4 september 2012

TUESDAY


Jag och Madde ute på sjön en vacker sommarkväll

En grå och trist tisdag har spenderats ute på altan med såg och hammare. Igår var jag iväg till Cheapy och köpte lite virke som jag ska använda till att bygga en förvaringsmöbel. Jag hittar inget i butikerna som passar min smak, förutom en byrå som är jävligt dyr, så jag bygger min egna lilla lösning. Eller ja, jag ska försöka i alla fall. Ni får se resultatet om några dagar. Senare idag ska jag iväg och hämta en bänkskiva till mitt nya kök som de ska börja renovera om några dagar. Det kommer bli så tjusigt, hihi. 

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Min syster flyttar till Skottland på torsdag för att studera i fyra år. Skottland är ju så jävla vackert så det lär nog bli en hel del resor dit, dessutom finns Primark där på var och varannan gata så jag är happy. Haha. 

Inga kommentarer: