torsdag 27 september 2012

THURSDAY


Kom precis hem efter en hel dag ute på vift. Det var inte meningen att jag skulle vara borta hela dagen, tanken var att jag bara skulle springa några ärenden på stan och kolla efter några grejer men jag blev upplockad av Stephanie och Carlos och så åkte vi upp till Claudia's kök och lunchade. Stekt potatis med köttbullar och salladsbuffé, och till efterrätt blev det pannkakor och massa sylt och grädde. Yummy. Sedan satte jag och Stephanie oss på Sultan's och drack varm choklad och bara pratade en massa. Därefter åkte vi ut med hennes pappa till ett stall och tittade på hästar. Nu är jag hemma, har precis lagat pasta carbonara och tryckt i mig några portioner. Mätt och belåten och ska snart kolla på Criminal Minds som äntligen börjat sändas igen. Finally. Jag hoppas att ni har haft en underbar dag. Min dag har varit mycket bra trots min äckliga yrsel. 

Inga kommentarer: