fredag 14 september 2012

CHIC GALA 2012 - PHOTOS

Och så lite bilder från gårdagens CHIC Gala på Berns. 

Rosa och fint

Charlotta entrade scenen på en Segway (så jävla kul) och hela galan var väldigt bra uppstyrd med bland annat roliga videos. Sicka bra skådespelare de på redaktionen är, speciellt Charlotta som är så rolig.

Sedan var det dags för prisutdelning i alla de olika kategorierna. På scen ser ni Charlotta Flinkenberg och sötaste Elsa Billgren.

Fri bar för de som vill go nuts, jag höll mig till alkoholfritt hela kvällen.

Alla CHIC vinnare och prisutdelare på scen. Grattis till alla er, ni är så otroligt duktiga och fina.

Dee, Winta och Marvin.

Winta minglar och har sig.

Jag och finaste Semra, som vann förra året i kategorin "Årets chicaste läsare" där vi båda var nominerade.

Jag var väldigt rosa, och färgglad.

Lack och fjädrar. Älskar fjädertoppen som Winta slängde ihop av en fjäderboa som vi köpte på Saker & Ting i tisdags. Det vart ju riktigt bra, älskar färgen.

Snyggingar!

Jag och Winta. Obligatorisk bild!

Photos: Betty Mello

Inga kommentarer: