måndag 17 september 2012

MONDAY

Photo: Betty Mello

God morgon!

Jag tog en välbehövlig sovmorgon idag. Är så satans trött! Gubbarna har börjat renovera i lägenheten nu och jag vet inte om jag vill gå dit och kolla hur det ser ut, visserligen är de inte färdiga men ändå. Jag har sån otur med allting så det är säkert något som har gått snett, haha. Igår märkte jag att det är ett rör i badrummet som läcker, hur jävla jobbigt ska det här behöva vara hela tiden. Alltid ska det vara något. Haha.

Hela gårdagen spenderades med Stephanie, min barndsomvän, som snart ska ha barn och även en babyshower så vi hängde hos mig och pysslade ihop inbjudningarna och fikade. Sen åkte vi iväg till Ica Maxi, handlade lite och åkte hem till henne och åt middag.

Nu ska jag slänga i mig lite energi i form av mat och springa ner på stan, ska bland annat förbi banken och sen möta upp mamma. Ha en bra dag, Puss!

Inga kommentarer: