tisdag 25 september 2012

TUESDAY

Notting Hill, London january 2011

Jag tror det är någon jävel som sitter och leker med mitt huvud. Sedan igår förmiddag har jag haft det jobbigt med yrseln igen och jag har inte kunnat göra något vettigt. Är yr, mår lite illa och är helt seg, det är jobbigt att bara skriva detta för att jag känner mig så svag i händerna. Men jag hoppas att det blir bättre snart så jag kan få göra det jag har planerat att göra dessa dagar. 

Sitter och rensar bland mina fotoalbum på Facebook och fastnade i albumet från vår första resa till London. Vilken underbar resa. Blir så glad av att bara titta på bilderna. Snart åker vi dit igen. Jag bokade hotell igår och vi ska bo på Berkeley Court Hotel, väldigt central och ca 500 meter från Marble Arch. Hello Primark! Senare idag ska jag checka in några väskor och reservera bord på ett speciellt ställe för Afternoon Tea. Ska bli så mysigt. 

Men nu ska jag beställa en kebab tallrik, vila och sedan möta upp en arbetskamrat som ska köpa två av mina kameror. Det gör ont att behöva sälja mina kameror men jag har så många nu så det räcker. Bättre att de kommer till användning, speciellt när de är såpass nya också och i bra skick. Ska hämta ut några paket från H&M också. Haha, fantastiskt. Det kan nog få mig att bli på lite bättre humör.

Inga kommentarer: