tisdag 18 september 2012

TUESDAY

Photo: Betty Mello

Idag har jag inte gjort något av det jag hade planerat att jag skulle göra. Tanken var att jag imorse skulle på lyx frukost och butiksinvigning hos MyCloset i Sturegallerian, och de skulle även visa upp nya godbitar från bland annat Alexander McQueen. Därefter hade jag tänkt åka ut till IKEA i Barkarby och handla lite för att sedan åka hem och inreda färdigt. Men istället stannade jag hemma, gick på ett möte kl 13 och åkte därefter och handlade färg och allt möjligt crap för att sedan börja måla om i mitt kök. De har börjat renovera men det är inte färdigt än. Jag och mamma är nästan färdiga med målningen, bara ett lager kvar som ska målas imorgon. Förhoppningsvis blir hela köket färdigt den här veckan.

Det var min tisdag det! Hoppas eran tisdag och start på den här veckan har varit bra. Puss!

Inga kommentarer: