fredag 7 september 2012

070912

Photo: Betty Mello

Igår blev jag som sagt färdig med min förvaringsmöbel som inte alls tog så lång tid att bygga ihop. Nu ska den bara målas och jag ska förbi färgbutiken och välja färger. På bilden ovan ser ni hur jävla händig och fantasifull jag är... (haha)

Jag har precis bokat tid för klippning hos min frisör, Gina på Salong Gina, som jag alltid går till för att klippa mig. Hon finns på Drottninggatan i Katrineholm. Ni som har läst bloggen ett tag vet vad jag är sugen på för frilla men man vet aldrig med mig, så ni får se resultatet senare. Ville färga idag också men hon hade inte tid så jag får göra det själv, annars blir frillan helt wack. Ska förbi Hud & Hår och vaxa ögonbrynen samt färga dem. Det blir en hel jävla make-over idag, men det behövs verkligen. Det här rosa håret är slitet och behöver kapas av.

Inga kommentarer: