söndag 2 september 2012

LADY GAGA - GLOBEN - 20120831

Här får ni se bilder från Lady Gaga konserten i Globen i fredags. The Darkness var förband.







Photos: Betty Mello

Att få se Lady Gaga live är något av det mest otroliga som finns. Hon är a real sight for sore eyes och hon bjuder på en show som inte många artister kan bjuda på. Jag är så lycklig över att ha fått uppleva henne live och jag hoppas att jag en dag får träffa henne, face to face. Jag älskar henne för att hon är sig själv och inte är rädd för vad andra ska tycka om henne. Jag känner igen mig själv i henne och jag älskar henne främst för hennes sense of fashion. Jag och hon befinner oss på samma nivå när det gäller mode, stil och konst och ingen av oss är rädd för att synas och höras. Allt hon gör är så jävla bra och som sagt, jag hoppas att jag en vacker dag får träffa henne. Inte på ett "hi-i-am-a-crazy-fan-nivå" utan på en professionell nivå.

Inga kommentarer: