söndag 5 maj 2013

WEEKEND


Jag har haft en underbar helg som har bestått av jobb på Guldfynd och Harrys och en massa hänga med sjukt fina vänner. Och så vädret, ja, det underbara vädret. Solen. I fredags åkte jag och Pernilla till Norrköping för "vår kick off" med Guldfynd och vi var borta i några timmar. Sen på kvällen blev det jobb på Harrys och det blev en väldigt lugn kväll. På lördag körde jag några timmar på Guldfynd och därefter blev det lunch och häng med Raffe som var i stan på någon bilutställning. Och sen vart det jobb på Harrys. Och då var det lite mer drag än kvällen innan, haha. Och så idag, ja denna underbara söndag. Jag och Mia har käkat glass, hängt vid bryggan vid Djulö, promenerat upp till Gatstuberg (första gången jag är där någonsin fastän jag är född och uppväxt i Katrineholm, haha), vi har kört runt och hängt i skogen. Vi promenerade ut till Fågeltornet, satt där i några timmar och fotograferade, pratade, lyssnade på musik och njöt av solen. En mycket fantastisk söndag helt enkelt! 

Inga kommentarer: