torsdag 9 maj 2013

THURSDAY

Hos min syster på campus innan utgång i Glasgow

Hej coolingar! 

Torsdag idag. En röd torsdag. Jobbade igår. Hela dagen. Guldfynd först och sedan Harrys. Bra drag. Och idag blir det ännu bättre drag då vi ska släpa över min säng till lägenheten. Finally! Mia och John hjälper mig och det är jag fucking evigt tacksam för. Fantastiska människor! Och ganska snart kommer jag och Mia till och med bo grannar, typ ;) Ett hopp, ett skutt och ett skratt and we're there! Sen ska jag i alla fall hänga i lägenheten och fixa lite, det är ganska kaosartat just nu, allting ligger där det absolut inte ska ligga men så blir det. Ibland. Okej, alldeles för ofta. Men det ska bli skönt att få dit sängen i alla fall, få flytta dit på riktigt nu för nu fan känns det rätt. Allting är ju fortfarande inte helt färdigt, badrummet till exempel är fortfarande katastrof och det går inte riktigt att duscha där än men det ska jag se till att fixa den här veckan som kommer. Ja, så ser läget ut just nu. Igår, för första gången på väldigt länge traskade jag omkring i en färgglad maxikjol som jag hittade på Primark i Glasgow. Det var så jävla fantastiskt. Tyvärr glömde jag ta några outfit bilder, jag hann inte riktigt. Men jag lär nog ha på mig den snart igen och då ska jag se till att fota.

Nu måste jag skutta iväg! Ha en underbar torsdag så hörs vi lite senare. En massa kärlek till ER!

Inga kommentarer: