fredag 24 maj 2013

FRIDAY


Hej mina finingar! 

Vill börja med att säga att ni är så otroligt rara. När ni kommer fram och hälsar och berättar att ni läser min blogg så blir jag otroligt glad och lite generad, jag vet liksom inte hur jag ska reagera men jag tycker att det är så otroligt kul. Och helt fantastiskt att ni faktiskt kommer fram och talar om det för mig för jag har seriöst ingen aning om vilka ni är, vilket är väldigt trist. 

Just nu sitter jag i mitt kök och glor på Winta som hackar vitlök. Vi lagar wok. Eller ja, hon lagar och jag bloggar men jag ska hjälpa till snart. Om ett litet tag kommer Steffi över och så ska vi sätta oss och äta, prata och umgås lite innan jag drar iväg till jobbet lite senare ikväll. Vi har köpt med oss jordgubbar och vin och en massa gott att äta. 

Hoppas att ni får en underbar fredag. Hörs senare. Puss och kram!

Inga kommentarer: