torsdag 9 maj 2013

SCOTLAND INSTAGRAM

Här får ni se hur min Skottland resa via mobilen såg ut. Ni kan följa mig på Instagram där jag heter BettyMello :)


1. Skottland by night | 2. Jag och Winta äter frukost | 3. BLT från Pret | 4. Frappe från Starbucks | 5. En vandrande kilt | 6. En sen födelsedagspresent från syster
7. Jag och min älskade syster | 8. Glasgow | 9. Lunch på KFC | 10. Jag sitter och softar | 11. En av de sämsta filmerna, Oblivion | 12. Girls night out på The Garage
13. Lunch på Pret, every day! | 14. Jag och Winta på bussen till Edinburgh | 15. Vin för de lata? | 16. The Hobbit fynd | 17. Party party! | 18. Greasy chinese at 4 am 
19. A Salvador Dali painting | 20. At the Kelvingrove art gallery & museum | 21. Art Gallery | 22. Bettan softar | 23. Så otroligt vackert, eller hur? | 24. Hej Egypten!
25. Jag och Winta i taxin på väg ut | 26. Glasgow pub | 27. En torr burgare på flygplatsen | 28. Ungersk sprit | 29. En smaskig hamburgare på Ketchup | 30. Öl och spel kväll 

Inga kommentarer: