fredag 24 maj 2013

FESTIVAL CHIC


Nu när sommaren snart är här så innebär det att festivalerna också är här och ovan har jag slängt ihop ett litet kollage med några detaljer som gör en festival look. Jag gillar de multifärgade shortsen från Bik Bok, riktigt snygga. Och till dem blir det snyggt om man kör på en slapp t-shirt eller ett oversize linne med djupa urringningar och en trekantsbikini under. Schysta sandaler och ett par brillor. Och så en massa smycken. Enkelt och chict.

Ska ni iväg på någon festival och isåfall, vilken? Jag själv ska på Bråvalla i Norrköping. Jag ska jobba som volontär i två dagar men de andra dagarna är jag fri som en fågel. Jag går igenom min garderob i huvudet och försöker komma på något vettigt att ha på mig, får se om jag hittar något - eller så köper jag nytt, ha ha! 

Inga kommentarer: