tisdag 14 maj 2013

VIVA LA DIVA SUMMER COLLECTION

Viva la Diva "Miami heat", summer collection 2013

Tack till Viva la Diva som skickade hem deras senaste kollektion "Miami heat" för sommaren 2013. Jag älskar färgerna. Jag har redan lackat på ett lager av den turkosa och den är hur amazing som helst. Det bästa med dessa lack är att man bara behöver dra ett lager and it's done. Heltäckande och hållbarheten är grym. Jag målade mina naglar för fyra dagar sedan och lacken har skalat sig ganska lite i jämförelse med andra lack. Jag är nöjd! Jag rekommenderar verkligen Viva la Divas nagellack då de är billiga, finns i alla möjliga färger, håller länge och täcker väldigt bra. Något annat jag rekommenderar är deras läppstift och ögonskuggor. Hur bra färger som helst och läppstiftet sitter verkligen där det ska och håller i flera timmar. Jag tror jag äger deras läppstift i alla färger. Fantastiska! 

Inga kommentarer: