torsdag 16 maj 2013

HELLO AGAIN,

1-4. Jag och Mia satt och hängde på McDonald's, lite för länge kanske? | 5. Öl och cigaretter på jobbet, jag lär mig från världens bästa DJ! | 6. Jag köpte med mig en massa glass, ringde Mia och så hängde vi i parken | 7. Hade på mig en somrig och überhärlig kjol från Primark här om dagen | 8. Nu har jag äntligen fått upp lite tavlor på väggen, det är bara att fortsätta i den stilen.

Hej! 

Jag ska ge det här en chans till. Det kan vara så att jag helt enkelt hamnat i en bloggtorka men att jag snart känner bloggsug igen. Så vad har jag haft för mig sedan sist? Jo, de senaste dagarna har det varit mega fokus på lägenheten och flytten. Jag har fått sängen flyttad och alla mina grejer, så nu är det verkligen kaos i lägenheten så det gäller att få i ordning på allting så snart som möjligt innan jag blir knäpp. Igår köpte jag också en ny soffa fast jag redan har en. Så nu är det verkligen trångt. Måste bli av med min gula fina soffa. En bäddsoffa. Någon som är intresserad? :) Och så har jag jobbat, hängt med Mia, hängt med Choon, hängt med mig själv, hängt i lägenheten, letat ramar som en tok till mina föräldrars 25-års anniversary-present imorgon. Och så fyller min bror 18 på lördag så då blir det fest. Har köpt en luftballongsresa till honom och mig. No worries, han läser inte min blogg (shame on him!). Ja, det är väl det som har hänt. 

Nu ska jag get dressed och ge mig ut på jakt efter några ramar till, dels till presenten och till min vägg i vardagsrummet. Mia joinar mig. Sen får vi väl se vad som händer. Imorgon jobbar jag och sen åker jag och hämtar min syster på Skavsta som kommer hem från Skottland över sommaren, och så blir det jobb på kvällen. Så imorgon kommer jag inte hinna med ett skit. Well well. Vi hörs lite senare. Pussar!

Inga kommentarer: