lördag 8 december 2012

YESTERDAY, TODAY AND TOMORROW.


Jag var visst ute hela dagen igår och var inte hemma förrän 2 på natten. Vid 13 kom Jossan och hämtade upp mig och så åkte vi och handlade en vit julgran och lite pynt och sedan käkade vi lunch på Tasty Grill, efter det åkte vi hem till mig och klädde granen, drack te och bara pratade. Vid 4 drog vi och hon släppte av mig på stan, jag yrade omkring lite och sedan traskade jag vidare hem till Steffi och Carlos och lilla Nicole. Hängde med dem fram till halv 10. Vi käkade feta mackor och äppelpaj med grädde, kollade på finalen av X-factor och myste med Nicole. Sen var jag tvungen att springa till jobbet. 

Idag har jag jobbat på Guldfynd och man börjar märka att folk har vaknat till för nu är de ute och ränner efter julklappar, fan vad jag älskar den här tiden på året. Hela December månad är fantastisk. Men nu är jag hemma, har precis käkat och slängt mig i sängen. Ska streama senaste avsnitten av Two and a half men, The Big Bang Theory och Grey's Anatomy. Och så måste jag kolla på de två senaste avsnitten av julkalendern, Mysteriet på Greveholm. Följer ni julkalendern? Vad tycker ni om den?

Nej, nu ska jag mysa i min säng innan det är dags för ännu ett arbetspass på Harrys ikväll. Snart kommer gårdagens outfit upp. Puss!

Inga kommentarer: