söndag 30 december 2012

DISNEY ON ICE

För några månader sedan kom jag på att jag skulle ge min kusin Lucas biljetter till Disney on Ice i julklapp, vilken underbar julklapp att få liksom. Och så hakade Mireille på och ville ge det i julklapp till Denise, så vi bokade biljetter för några månader sedan och längtade som bara den till showen. Jag har alltid velat gå på Disney on Ice men aldrig gjort det så jag var verkligen lycklig. Jag tycker att showen var bra men jag har ingenting att jämföra med. Jag tycker att själva storyn kunde ha varit bättre för den kändes lite fattig och jag önskar att man hade fått se lite fler Disney figurer, men annars var det verkligen toppen alltihopa och Lucas och Denise hade hur kul som helst, likaså jag och Mireille. Vi hade parkettbiljetter så längst fram, närmast scenen fanns det tre rader och vi satt på den tredje. Toppen platser, vi blev så jävla nöjda. 

Här har ni några bilder, det kommer fler bilder lite senare som jag lyckades ta med mobilen, dessa togs med digitalkameran. 











Photos: Betty Mello

Inga kommentarer: