torsdag 6 december 2012

BARRY M

Nailpolish, Barry M

Vart jag än åker så lyckas jag alltid få med mig en hel hög med nagellack och i London hittar jag alltid härliga nyanser och riktigt bra lack från märket Barry M som säljs lite här och där, bland annat på Topshop. Ett guldigt och ett rött fick jag med mig denna gång, perfekt inför julen. 

Here's a fun story though, jag gick omkring med det röda lacket i handen och lite andra grejer och helt plötsligt hör jag ett ljud och känner att hela min hand är blöt, jag tittar ner på handen och ser att lackbehållaren har spruckit i min hand och hela handen är röd, det droppar överallt (bland annat på mina nya boots) och jag kan inte göra något annat än att garva. Som tur var så fick jag bort lacket från bootsen och händer ganska snabbt och med en hel del våld. Glitter är inte det lättaste att få bort. 

Inga kommentarer: