onsdag 12 december 2012

WEDNESDAY


Filmen igår var helt fantastisk, helt magisk, helt jävla underbar. Jag hade gåshud igenom hela filmen. Och när jag fick syn på min älskade Frodo blev jag tårögd av lycka - åh den vackra skapelsen. Jag längtar tills nästa del av The Hobbit kommer ut, den är ju uppdelad i tre filmer så det ska bli spännande. 

Idag mår jag bajs. Jag mådde bajs igår också. Jag vet inte vad det är för fel. Kan vara lite tidig mensvärk eller så är det för att jag har svalt fel medicin, medicin mot herpes som jag inte ens har. Men jag är inte säker. Ikväll blir det julbord på Statt i alla fall och jag ska försöka ta mig dit med ett leende på läpparna fastän jag mår som "hej kom och skjut mig, snälla". Jag har ingen ork eller känsel i armar, händer och ben och jag känner att jag "försvinner" i en sekund lite då och då, och det känns inte okej. Vet inte hur jag ska förklara känslan men den är väldigt obehaglig och jag får lite panik och känner mig dum i huvudet. Men vi får se. 

Inga kommentarer: