söndag 9 december 2012

...AND OTHER PEOPLE!

1 & 2. London, December 2012. 3. London, May 2010. 4. Germany, 2011

Jag har märkt en sak. Att jag aldrig är ensam. Det ser man klart och tydligt på dessa bilder, och många andra egobilder som jag har tagit genom åren, oftast på mina resor. Hur kommer det sig att människorna bakom mig alltid vill vara med på bild? Kolla bara på damen i fiskehatten på den 3:e bilden, det är ju helt otroligt, haha. Okej, på 4:e bilden är det jag som sitter och larvar mig på flyget till Tyskland men jag lyckas ju alltid hamna bredvid människor som gör något kul och den här gubben, som var gigantisk och tog upp två sittplatser, var ju inget undantag.

De två förta bilderna var från London resan förra veckan. Kvinnan som satt bakom mig hade ett hårfäste som började typ bak i nacken, haha. Och gubben som petar mellan tänderna vid frukost på Pret - smaskigt. Alla vill vara med helt enkelt. Jag får börja titta mig bakom axeln nästa gång jag drar fram kameran. Hehe, det är ju så jävla kul!

Inga kommentarer: