fredag 28 december 2012

BACK ON TRACK

Christmas eve

Jag välkomnar mig själv tillbaka till verkligheten, min verklighet. De senaste dagarna har varit stressiga, mysiga, galna och underbara. Har jobbat som en tok, firat jul med min älskade familj och släkt och haft det hur underbart som helst, och sen jobbat igen som en tok. Jag är trött och sliten men glad. Bloggen har fått hamna lite åt sidan men så blir det ibland.

Ikväll jobbar jag och imorgon, tidigt på morgonen, åker jag till Stockholm för att spendera några dagar där och fira nyår. På söndag ska vi äntligen på Disney on Ice i Globen. Gav det i julklapp till min lille kusin Lucas och det ska bli så mysigt och roligt. Har alltid velat gå på Disney on Ice och nu äntligen är det dags. Imorgon blir det fett med shopping med syster och mor och sen åker vi ut till Häggvik och myser med Lucas.

Ska visa er lite bilder från julen snart :) Hoppas att ni har haft det bra i jul och att era sista dagar på detta år blir underbara!

Inga kommentarer: