onsdag 19 december 2012

WEDNESDAY


Hallå kära ni! 

Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna men nu är jag tillbaka. Igår började jag äntligen träna igen efter 5 års uppehåll, så jag startade lite lätt på gymmet. Överansträngde inte mig utan ska sakta bygga upp lite muskler och sedan kondition. Jag har börjat på Friskis & Svettis, har alltid tränat där och lär nog fortsätta med det. Idag blir det dock inget tränande för jag ska snart hoppa på tåget till Stockholm för att spendera dagen där med Winta (en liten stund innan hon drar och jobbar) och julshoppa lite. Måste handla de sista klapparna och självklart klappar till mig själv, haha. Ska bli skönt att bara få åka iväg, nu har jag inte varit i Stockholm på ett bra tag och det känns i hjärtat, haha. Behöver en dos av Stockholm för att piggna till i själen, haha. 

Vi hörs när jag är hemma igen. Pussar!

Inga kommentarer: