onsdag 20 mars 2013

WEDNESDAY


Den här onsdagen har varit en bra dag. Började med ett möte på Arbetsförmedlingen för lite blablabla. Det är det enda som händer på Arbetsförmedlingen. Blablabla. Och ännu mer blablabla. Efter allt blablabla mötte jag upp Mia och gick och hämtade våra biljetter till morgondagens show, "haha-showen". Sedan satte vi oss på Hembagarn's och åt en massa sötsaker, pratade och tittade på förbipasserande människor. Sedan tog vi en liten second hand runda, tittade på böcker, möbler, kläder, tapeter och massa krims krams. Och så vart det ett besök förbi Britt Maries Pyssel & Pynt där jag köpte med mig lite saker som jag ska sätta mig och pyssla med imorgon. 

Så har min dag sett ut. Efter några timmar med Mia sprang jag och hämtade ut några paket från Gina Tricot, H&M och Brandos och så köpte jag med mig thai mat hem, satte mig framför datorn och varvade några The Nanny avsnitt. Fantastisk dag! Hej arbetslös! Imorgon jobbar jag dock...

Inga kommentarer: