onsdag 13 mars 2013

WEDNESDAY

Testshots with my new Nikon Coolpix L310

God morgon! 

Jag mår fortfarande bajs och jag vet inte varför. Jag är yrslig, hängig i kroppen och att skriva detta är ansträngande. Jag vaknade vid 9 idag efter att ha sovit skumt inatt, bestämde mig för att gå ut på en promenad och ta med mig min nya kamera för att testa den lite. Jag klarade av att vara ute i 10 minuter innan den här hemska kylan bad mig att dra hem, and so I did. Men jag hann ta några bilder, dock inga bra för att jag inte kunde fokusera. Dessa två bilder hade jag kunnat ta med precis vilken kamera som helst, bra eller dålig, dyr eller billig. Jag vill testa att fotografera outfits och lite mer mode så jag ska se om min bror vill ställa upp lite senare. 

Ska fortsätta vila idag och se till så jag blir bättre och kan jobba imorgon (om jag behövs) och i helgen. Ha en bra dag you guys och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. 

Inga kommentarer: