fredag 1 mars 2013

FRIDAY


Bilderna ovan tog jag idag när jag och Lucas gick på en promenad till affären för att handla mjölk och något att smaska på. Och så tog vi med oss stjärtlapparna jag köpte igår och åkte i kyrkbacken. Vi hade riktigt kul och vädret var väldigt härligt, soligt och skönt. Nu sitter vi och spelar Super Mario på ett varsitt Nintendo DS. 

Jag har haft Lucas hos mig sen i onsdags och det är verkligen ett heltidsjobb att ta hand om barn och att själv skaffa barn. Fast det kanske är "enklare" och annorlunda när det är ens egna? Lucas är min kusin och vi står varandra väldigt nära så han lyssnar och gör som jag säger (för det mesta) men det här tar på krafterna, mest för att man hela tiden måste leka och hålla igång och för att man måste vakna hur tidigt som helst. Det är ju inte riktigt min grej men de senaste dagarna har jag lyckats ta mig upp och hålla ett gott humör hela dagarna. 

Men ikväll blir det jobb på Harrys och det ska bli skönt att få träffa lite folk och göra något annat. Och sen fortsätter vi leka imorgon, haha. Ha en trevlig fredag. Puss och kram!

Inga kommentarer: