onsdag 6 mars 2013

WEDNESDAY


God morgon! 

De senaste dagarna har jag gått upp tidigare än vanligt. Vaknar redan vid 8-9 och känner att jag inte vill somna om, jag kan, men jag vill inte. Istället går jag upp, slår på lite musik, läser lite bloggar och försöker få igång min aptit så jag kan äta frukost. Vi får se hur länge detta håller i sig innan jag börjar gå upp kl 11 igen och lägga mig efter 1. Jag känner ju att jag är trött nu och hängig i huvudet, tung i huvudet och helt seg och jag vet att det beror på att jag inte sovit ut ordentligt men jag hoppas att det släpper när jag hållt på så här ett tag.

Nu ska jag ner och rota i kylskåpet och sätta mig och läsa senaste numret av ELLE och Trendbibeln som jag inte hunnit med tidigare. Vi får se vad som händer resten av denna dag, ikväll blir det i alla fall jobb på Harrys. Ha en underbar onsdag! XOXO.

Inga kommentarer: