lördag 9 mars 2013

SATURDAY

Lunch at Kolgrillen with mother | Movies and snacks at Steffi's | Nightclub at Harrys | Awesome "Super Mario mushroom" tattoo

God morgon! 

Nu har jag vaknat tidigt varje dag i två veckor, det är fan rekord för min del. Vi får se hur länge jag kommer hålla på så här, jag hoppas att det håller i sig och att jag verkligen vänjer mig vid detta. Jag hann inte blogga igår då jag var ute i stort sätt hela dagen. Började med ett möte på Guldfynd och en runda på stan, mötte sedan upp mamma för lunch på Kolgrillen - kycklingspett med bulgur och tzatziki. Åkte sen hem och fixade lite innan jag blev upplockad av Claudia och Robert, åkte vidare till min lägenhet för att hitta något för Claudia att ha på sig på en fest ikväll. Sedan åkte vi vidare till Steffi och Carlos där vi tittade på film och jag och Robert hade en liten "hot-chips" tävling. Jag vann, ha ha ho! Sen blev det jobb på Harrys och en av gästerna hade ju världens sötaste tatuering, the Super Mario mushroom. Awesome! Gårdagen var en bra dag! 

Jag har precis bokat en resa till mig och Winta i April. Vi åker till Skottland och hälsar på min syster, shoppar, äter och bara hänger. Det ska bli så jävla underbart! Och några veckor innan det åker jag till Tyskland och bara shoppar ihjäl mig i två dagar. Nu ska jag göra mig i ordning för jobb på Guldfynd och sedan blir det lite mys och häng med Mia. Hörs lite senare. Ha en underbar dag, puss och kram!

Inga kommentarer: