söndag 3 mars 2013

SUNDAY


Hej fucking söndag! - bitter och trött som faen men ändå glá på något sätt.

Min helg har bestått av jobb och lek med Lucas. Han åkte precis hem till Stockholm med sin mor och far som åkte hit för att hämta honom igår. Det var så mysigt att ha honom här fastän det i vissa stunder blev väldigt jobbigt för att jag var så trött och inte riktigt visste vad jag skulle hitta på för att underhålla honom men med Nintendo, färgpennor och papper kan man lösa det mesta när det gäller barn. I alla fall min lille Lucas. 

Idag ska jag bara ligga i sängen och streama serier, har inte haft tid att kolla på något och det ska bli så skönt att bara få gör absolut ingenting. Och härligt väder är det också, det gör mig lite piggare i själen och sinnet. Haha. 

Jag är inte ett house fan whatsoever men den här låten är grym. På repeat. Dj Tiesto - Welcome to Ibiza

Inga kommentarer: