måndag 25 mars 2013

BACK HOME


Kom hem från Stockholm för någon timme sedan, har tryckt i mig käk, kollat på finalen av Top Model Sverige och bara softat. Tycker ni att rätt person vann? Jag tycker att båda tjejerna är duktiga men Josefines attityd är ju lite skum. "Vinnaren av Top Model Sverige är....Josefin". "Det var väl trevligt" svarar Josefine. Say whut now? Whatever. 

Vilket underbart väder det har varit idag, helt fantastiskt. Jag gick på ett möte angående ett jobb som jag verkligen hoppas att jag får och sedan blev det en runda på stan, shoppade lite och hittade en mycket fin present till Steffi. Sedan mötte jag upp kusin Sosso och så satte vi oss och käkade och catchade up. Det var ett jädra bra tag sedan som vi sågs, ntntnt. Och sen hoppade jag på tåget hem. En mycket bra dag faktiskt. Jag sken i min snorgröna mössa och citrongula väska som by the way är helt ny och kommer från H&M.

Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av The Nanny och hoppas på att den här jobbiga känslan jag har inombords försvinner, jag känner mig irriterad över något men jag vet inte vad det är som stör mig...Godnatt!

Inga kommentarer: