torsdag 10 januari 2013

THURSDAY


Hej! 

Kom hem för någon timme sedan och har precis käkat färdigt och streamat några avsnitt av "Men at work", kul serie som handlar om fyra, unga killar som jobbar på en tidning och lever livet. Komediserie. Bra skit! Idag har jag umgåtts med Madde, vi satte oss på Sultan's och mumsade på en semla och lite te. Sedan sprang jag över till Steffi och pussade lite på lilla Nicole. Hann inte vara där så länge för att jag var tvungen att åka hem och förbereda lite inför helgen. åker till Stockholm imorgon och är där till på söndag eller måndag och jag har inte gjort ett skit, har inte packat eller fixat med kalasgrejerna. Min kusin Lucas fyller 6 imorgon och han ska få sig ett Super Mario kalas, wiho :)

Nej, nu ska jag packa lite och sen fortsätta streama Men at work :) Puss!

Inga kommentarer: