måndag 7 januari 2013

HAPPY MONDAY

1. Årets första Semla på Hembagarns. 2. Kebab, spel och öl hemma hos mig. 3. Madde, Anna och Jossan. 4. Flickorna dampar igenom mina lådor med ringar i, haha. 

Hej!

Nu är jag hemma hos mamma igen efter en hel dag hemma hos mig. Började dagen med att köra lite och så tog vi en fika på stan, jag och mamma. Sen sprang jag hem till mig, plockade ner all juldekoration och granen, ner i förrådet och så fram med lite nytt. Senare kom Jossan och Madde över och så beställde vi käk - kebab, kyckling, ris och allt möjligt jävla gott. Sen kom Anna över och joinade oss. Vi spelade spel - Uno, Finns i Sjön, Fia med knuff och smaskade i oss en massa gott. En mycket trevlig dag och kväll tillsammans med otroligt fina flickor som alltid får mig på glatt humör. Efter allt käk och spel så drog vi ner och shoppade i mitt förråd, haha. De plockade på sig en massa helt oanvända skor, smycken och kläder som jag har tänkt göra mig av med. Bättre att det kommer till användning istället för att kasta det. 

Mycket bra dag/kväll. Jag är nöjd! Nu ligger jag här och glor på Two and a half men och ska snart börja streama serien Men at work, verkar ju hur kul som helst. Puss och kram.

Inga kommentarer: