fredag 11 januari 2013

FRIDAY FROM HELL

Jag och Lucas på julafton 2012

Idag har jag haft en dag direkt importerad från helvetet. Vet inte varför jag alltid har sådana dagar nu för tiden. Hell wont leave me alone. It's like I've been the evil one who deserves this. Jag har mått bajs hela dagen och varit förbannad, arg, irriterad, besviken, sårad, äcklad, hatisk och helt jävla fucked up och det beror på många olika saker. Jag skulle ha åkt till Stockholm idag men jag klarade verkligen inte av det så det får bli imorgon istället. Och så är jag där till på Söndag, firar Lucas, myser och kramar någon som jag älskar väldigt mycket och som jag vet älskar mig tillbaka - han är fantastisk min lille Lucas, och han fyllde 6 år idag. Grattis världens sötaste älskling. Älskar dig så otroligt mycket! Men alla andra kan dra åt helvete, just nu kan hela livet dra åt helvete, så förbannad är jag!

Nu ska jag kolla på filmen Bad teacher och tjura i några timmar innan jag nannar kudden och slipper den här skiten som vi kallar "en underbar värld". Världen är tamej fan inte underbar idag! Åt helvete med dig, världen! Godnatt, puss och kram :)

Inga kommentarer: