måndag 21 januari 2013

MONDAY


Idag lyckades jag ta mig ut för första gången på en vecka och det var lite blandade känslor. Jag har inte blivit frisk än utan går fortfarande runt med obehag i magen och illamående men jag sprang förbi Life butiken och köpte något som heter Silicol som ska vara jätte bra för magen, speciellt om man lider av magkatarr. Hann med lite shopping också. Det känns som att det var evigheter sedan som jag shoppade, aj aj aj, haha. Sen satte vi oss på Sultan's och fikade, jag, mamma, Georgina och Marija. Det var trevligt, och det var skönt att få komma ut lite fastän det var väldigt ansträngande och jobbigt. Men jag är glad att jag höll ut och inte vände hemåt. 

Såg filmen "The change up" igår och världens sötaste flicka var med, Sydney Rouviere. Jag har seriöst aldrig sett en sötare flicka. Filmen var ganska rolig, se den. Nu ska jag titta vidare på Top Model Sverige, äta riskakor och bara dega och sega. 

Inga kommentarer: