onsdag 9 januari 2013

IN THE MIDDLE OF THE NIGHT

Photo: Betty Mello

Jag kan inte sova. Nej. Correction: Jag vill inte sova! There's a difference. Jag känner att jag bara vill vara uppe hela natten, streama serier, äta en massa och gå igenom alla mina mappar med bilder. Jag vill vara lite kreativ nu. Jag vill lägga pussel. Jag vill söka jobb. Jag vill göra något vettigt. Inte sova. 

Jag är lite ledsen dessutom. Min syster åker tillbaka till Skottland imorgon och för någon timme sa vi hej då eftersom hon åker tidigt imorgon bitti och jag lär nog ligga och nanna kudden då. Jag hatar att bli lämnad, jag hatar att människor åker bort från mig även fast jag vet att de kommer tillbaka. Jag tycker att det är jätte jobbigt. Men jag ska ta och boka en resa till Skottland asap, dels för att hälsa på syster och för att få njuta av det vackra landet och allt Skottland har att erbjuda. Har hört mycket gott om Glasgow där Pernilla bor och studerar, så det ska bli spännande. Wiho! 

Sitter och förbereder en hel del blogg inlägg. Ganska skönt att ha lite tid över så jag får fokusera på bloggen och tänka ut lite vettiga inlägg. Men nu ska jag ta en paus och börja lägga ett New York pussel. Som jag älskar pussel. Fantastiskt kul, och avslappnande!

Inga kommentarer: