onsdag 30 januari 2013

MBFW STOCKHOLM A/W 2013

Idag var sista dagen av Stockholm Fashion Week och jag tänkte visa er några favoriter. Jag valde att inte gå på visningarna för att jag inte mår tillräckligt bra för att flänga omkring så jag har bevakat dem hemifrån. 


IDA SJÖSTEDT. Ovan ser ni mina tre favoriter. Två vackra klänningar som jag gärna skulle vilja se hängandes i min garderob och överdelen på den första bilden är ju bara fantastisk. Hade gärna velat matcha den med höga vida byxor och klackar. En väldigt fin kollektion med detaljer som paljetter, spets, tyll och päls.

DAGMAR. De två första lookerna är riktigt riktigt läckra. Enkla och raka linjer, väldigt chict. Men det jag föll för allra mest var hatten i mitten. Jag måste ha den! 

WHYRED. Den här kollektionen innehöll raka kappor med snygga detaljer, material som sammet, päls och mocka i färgnyanserna marinblått, armegrönt och mörkrött. 

STYLEIN. Dessa tre är mina favoriter ur hela kollektionen. Älskar spetsklänningen och den lila klänningen med de snygga detaljerna under bysten gör klänningen väldigt speciell. Även skorna fick mig att falla pladask, kolla in dem på sista bilden. Transparenta och fantastiska! 

Bilder: Stureplan.se

Inga kommentarer: