onsdag 16 januari 2013

LAST FEW DAYS

Lite bilder från de senaste dagarna

Jag ligger och är sjuk. Jag har inte ätit ordentligt sen i fredags, jag har diarré och jag kräktes galla tidigare idag. Vad mysigt va. Min mage är upp och ner och mitt humör likaså. Jag har sedan i fredags varit otroligt ledsen och nedstämd men i söndags blev det bara värre. 

Tanken var att jag i fredags skulle åka till Stockholm för att Lucas fyllde 6 men jag vaknade upp med kramper i magen och jag var helt slut, så jag skippade det och var hemma istället. Senare under dagen promenerade jag över till Steffi och umgicks med henne och familjen. Vi beställde pizza och kollade på en massa filmer. En riktigt mysig kväll. Var hemma vid 11 på kvällen, bäddade ner mig i sängen framför en film och så ringde Jossan och frågade om jag ville hänga med och åka pulka i Spökbacken. Självklart ville jag det. Inte för att någon hade en pulka men jag har alltid sopsäckar, så det var bara att tuta och köra! Vi var hemma vid 2 den natten och riktigt jävla kul hade vi. På lördagen vaknade jag upp, även då med kramper, men jag bet ihop och drog mitt arsle till tågstation och åkte till Stockholm. Jobbig dag med många toalettbesök och inte mycket att äta. Men jag började förbereda inför Lucas kalas, fixade och trixade med Super Mario muffins och gift bags till barnen. På söndagen vaknade jag upp och mådde bra, inga konstigheter, fortsatte förbereda och vid halv 2 drog vi till Lek & Bus för att fira Lucas. Vi lekte, busade och hade det riktigt mysigt. Jag fick inte i mig någon mat, jag mådde illa, var ledsen - väldigt ledsen - var konstig i magen och ville verkligen bara hem. Vid 4 var kalaset slut och vi åkte hem till Häggvik igen och jag var verkligen på riktigt dåligt humör. Tog 19 tåget hem. Hade fortfarande inte fått i mig mycket mat. När jag kom hem slängde jag mig i sängen, tittade på film och somnade. Hittills har jag fortfarande inte fått i mig mycket mat och jag har mått bajs. Jag har gråtit så mycket så mina ögon är helt slitna, jag har haft så ont och varit så borta. Men nu är det lite bättre. Morgnarna är värst. Så vi får se hur jag mår imorgon.

Jag har haft en jävligt jobbig helg och start på den här veckan. 

Idag gjorde jag något bra i alla fall. Jag blev WWF-fadder, adopterade en elefant och startade en insamling på Unicef för att hjälpa utsatta barn. Stöd min insamling genom att skänka en valfri summa eller skicka ett sms och skänk 50 kr. Varenda krona gör skillnad! 

Du kan stödja min insamling på två olika sätt:

1. Skicka koden KÄMPA 2017 till 72 900 så skänker du 50 kr direkt till insamlingen!

2. Skänka en valfri summa via den här länken: http://unicef.se/egna-insamlingar/betty-mello

Inga kommentarer: