torsdag 25 juli 2013

THURSDAY

Dagens låt: Mariah Carey - My all

Hej mina finaste! 

Jag har varit lite off för att jag inte har mått så bra. Har varit hemma hos mamma de senaste dagarna och bara vilat och tagit det lugnt. I går jobbade jag för att jag mår bättre nu och allt gick bra. Skönt att vara tillbaka. Kul grej på jobbet: jag blev inlåst i två timmar efter stängning. Haha! Fick vänta på att en låssmed kunde komma och dampa loss på dörren som inte funkar som den ska. Som tur var så hade jag inte satt igång larmet än som Milla hade gjort kvällen innan då hon blev inlåst. Fantastiska dörrjävel! Som tur är så blir varken jag eller Milla panikslagna av sådant så vi var lugna och softa. Senare på kvällen tog jag mig ut på en cykeltur och svängde förbi Harrys och fastnade där i fyra timmar. Vid halv 2 cyklade jag hemåt, käkade pizza, spelade harpan och däckade. Bra dag!  

Vaknade upp vid 10 idag, hos mamma. Satte mig på cykeln och tog en runda på stan, handlade lite på Lindex och hängde inne på Guldfynd med flickorna ett tag. Och nu ligger jag hemma i min soffa och ska snart get dressed och möta upp Mia och vad vi hittar på vet jag inte. Jag är hungrig! Det är hon också. Alltid. Ha ha. Ska se till att fota dagens outfit också...kör på min nya gröna kjol som jag köpte idag :) Stay tuned...

Inga kommentarer: