torsdag 11 juli 2013

CLEAN LAUNDRY



Clean laundry (shower & bath and perfume) from Kicks

Alltså. För två veckor sedan var jag i Norrköping och shoppade och jag som sällan går in på Kicks kände för att gå in dit och bara glo. Och så fastnade jag vid dessa små parfymer som finns i sprayformat och roll on. Och just den här "clean laundry" är något jag letat efter väldigt väldigt länge. Jag äger flera sorters parfymer och lotions från märket "Clean" och de luktar väldigt gott men den här är precis det jag har sökt efter. Så jag köpte rollern och har använt den varje dag. Men igår när jag var i Stockholm var jag bara tvungen att köpa sprayflaskan och tre stycken shower & bath flaskor. Det var ta 3 betala för 2 för dem (dock ej på själva parfymerna). Så jävla nöjd. Älskar att gå runt och dofta tvättmedel, haha.

Inga kommentarer: